Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Δήλωση Υπεύθυνης Τομέα Κοινοβουλευτικής Ευθύνης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Βουλευτή Κοζάνης Ραχήλ Μακρή


«Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά το Κίνημά μας και τον Πρόεδρο μας, Πάνο Καμμένο, για την τιμή που μου έκαναν, ορίζοντας με υπεύθυνη του Τομέα Κοινοβουλευτικής Ευθύνης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. 

Ο νομός Κοζάνης και η ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας αποτελούν τον κύριο τροφοδότη Ελλάδος με το πολύτιμο αγαθό της ενέργειας. Οι συντοπίτες μου γνωρίζουν πολύ καλά το σκληρό τίμημα που πληρώνουν καθημερινά για να υπάρχει συνεχής και σταθερή ενεργειακή παροχή σε όλη την επικράτεια.

Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ στεκόμαστε απέναντι στο ξεπούλημα της ΔΕΗ και τους μεσάζοντες τύπου Φούχτελ, όπως επίσης και στις κάθε λογής πολυεθνικές εταιρίες που αναμένουν ώστε να υφαρπάξουν έναντι πινακίου φακής τα όποια κοιτάσματα υδρογονανθράκων και φυσικού αερίου υπάρχουν εντός της Ελληνικής ΑΟΖ.

Με αυτό το σκεπτικό απορρίπτουμε τις όποιες  «συνεργασίες» αναφέρει ο κ. Ράιχενμπαχ, όσον αφορά τις Ανανεώσιμες Πηγές ενέργειας.

Προσωπικά θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις και μέσα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου, να πράξω το καλύτερο δυνατό για να προασπίσω το δημόσιο συμφέρον και τις ανάγκες των συμπολιτών μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου