Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ευχαριστήρια επιστολή Κωνσταντίνου Μπακόλα


Μετά από ένα σύντομο σε διάρκεια προεκλογικό αγώνα με μηδαμινές σχεδόν δαπάνες, και περιέργως φιμωμένος από τα περιφερειακά τηλεοπτικά και περιφερειακά Μέσα και το ευρυτανικό πείσμα μου δίνει δύναμη και κουράγιο ήρθα πρώτος σε σταυρούς χάρη σε σας! Αδέρφια Ευρυτάνες, Ευρυτάνισσες, οφείλω από την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω. Με αγκαλιάσατε για πρώτη φορά ως πολιτευτή, στον τόπο μου με τη σπουδαία ανιδιοτέλεια και υπερηφάνεια, που χαρακτηρίζει και θα χαρακτηρίζει για πάντα την πλειοψηφία του ευρυτανικού περήφανου λαού!

Ξεκίνησα από χωριό σε χωριό, από πλατεία σε πλατεία να μιλώ με τους συντοπίτες μου, έναν λαό πληγωμένο, θυμωμένο, εξοργισμένο από την οικονομική εξαθλίωση και την αδιαφορία, την εγκατάλειψη του ομορφότερου και σπουδαιότερου τόπου! Της Ευρυτανίας μας!

Πατριώτες μου υπόσχομαι ότι ο αγώνας του κινήματός μας, Ανεξάρτητοι Έλληνες,, έχει μόλις αρχίσει και σύντομα, πολύ σύντομα, θα πολλαπλασιάσουμε τη φωνή μας, στην Ευρυτανία μας!

Ευχαριστώ από καρδιάς και τους συνυποψήφιους του συνδυασμού μας στν Ευρυτανία και τον Πάνο Καμμένο για την υποστήριξή του και την πίστη του στην ευρυτανική ψυχή.

Ας μετατρέψουμε τώρα την οργή, το θυμό και την ψυχή μας σε ποτάμι δημιουργίας και ανάπτυξης για την Ευρυτανία και πάνω απ’ όλα για να πάρουμε πίσω αυτά που ως έθνος και περήφανος λαός μας στέρησαν! Την Ελλάδα μας!

Είμαστε πολλοί, είμαστε Ανεξάρτητοι, είμαστε Ευρυτάνες, είμαστε ελεύθεροι, είμαστε Έλληνες!

Σας ευχαριστώ από καρδιάς,

Κων/νος Ι. Μπακόλας
Πολιτευτής Νομού Ευρυτανίας Ανεξάρτητοι Έλληνες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου