Σάββατο 21 Απριλίου 2012

ΝΑΙ ΡΕ ! ....ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!


Του Γιώργου Πολονύφη
Υποψήφιου Βουλευτή Ευρυτανίας

Ακροβατώντας ηλιθιωδώς μεταξύ του καθώς πρέπει και του κατά φαντασία αξιοπρεπούς, οι ΝεοΈλληνες έχουν ξεχάσει ποιοι είναι, από πού έρχονται, από πού ξεκίνησαν, από ποιους κατάγονται, τι έχουν προσφέρει, τι έχουν επιτύχει, αλλά πολύ περισσότερο τι είναι ακόμη ικανοί να κάνουν. Με μια μακροχρόνια διαδικασία αναισθητοποίησης των αισθητηρίων τους, η οποία και ξεκινά πολλά χρόνια πριν, οι ΝεοΈλληνες ή αλλιώς και Ελληνόφωνες, έχουν ευνουχιστεί ψυχολογικά καθ’ ολοκληρίαν…και διαρκώς σκύβουν το κεφάλι αλλά και την μέση τους, δείχνοντας ολοένα και περισσότερο ανήμποροι να σηκώσουν ανάστημα στον ίδιο τους τον εαυτό αλλά και πολύ περισσότερο στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ !!!

Σκοπός του συγκράματος αυτού είναι η ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ απανταχού του πλανήτη. Θα πρέπει επιτέλους να μάθουμε να φωνάζουμε δυνατά : “ΝΑΙ ΡΕ !...ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ !” Είμαι Έλληνας και μου ανήκετε όλοι !! Γιατί αυτός ο πλανήτης, θα ήταν ακόμη στην εποχή της πιθηκίζουσας διαλέκτου εάν δεν υπήρχε η Ελληνική Γλώσσα. Γιατί αυτός ο πλανήτης, θα έριχνε τα κόκαλα ή θα μάσαγε χορτάρια εάν οι Έλληνες δεν καθιέρωναν την Ιατρική Επιστήμη. Γιατί αυτός ο πλανήτης δεν θα ήξερε πώς να “έρθει βόλτα” εάν οι Έλληνες δεν ανακάλυπταν την Δημοκρατία και γιατί εν κατά κλείδι είμαστε ο λαός που σε αυτό τον πλανήτη άναψε τα φώτα επί παντός επιστητού !
Πάνω από 130 επιστήμες ανακαλύφθηκαν, καθιερώθηκαν, ονομάστηκαν, αναπτύχθηκαν, εξελίχθηκαν χάρη των Ελλήνων σε αυτό τον πλανήτη και επειδή καταλήξαμε στο τέλος να επιβεβαιώνουμε την λαϊκή (Ελληνική και πάλι) ρήση “έμαθα να μαστορεύω & @@@ώ το μάστορά μου…” φωνάζουμε δυνατά : ΝΑΙ ΡΕ… ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ !!! μέσα στα μούτρα του κάθε τυχαίου που νομίζει πως μπορεί να παίζει μαζί μας, σε παιχνίδια που εμείς γράψαμε τους κανόνες !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου